Torsdag morgon (?)

haha blev typ osäker om det verkligen var torsdag.. helt sanslöst hur fort den här veckan har gått! :) Imorgon är det Fredag! WOHOO ! :)

okeej jag gick upp klockan 11, och jag skäms faktiskt lite när jag säger att det är det tidigaste jag gått upp på typ 3 veckor :S Helt sjukt men seriöst, det har (oftast) varit pissväder, alla andra jobbar eller har saker för sig, vad ska jag göra från typ 9 - 1 ??? Helt själv?

Fast imorse började det med att Malin ringde klockan 10. Färlåt Malin men jag har faktiskt inte ett minne av vad du sa :) haha, sen kvart över 10, ringer Lovisa, pratar om fint väder, öl. uteservering! Och det nappar jag direkt på och kommer ihåg vartenda ord.. typ.. ööööööööl... mmmmmmmmm

Somnade om igen och sen vaknade jag av Sms klockan kvart i 11. sängen höll mig kvar på något konstigt sätt till klockan 11, var så jävla kissnördig så va tvungen att springa upp.

Satte på kaffe, som är klart  nu! wiie
Och ska kolla om dom cp pengarna har kommit in, jag har skickat retur på klädere som jag inte har råd att beställa egentligen, så när som helst kommer pengarna tillbaka in på kontot! Dom är vääääl behövda! :)


Hörs om en stund!

xoxo
        /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback