Man bara måste :D

Blev utmanad av Malin, jag utmanar DIG! som läser nu haha :) Komigen nu..

Lovar du att vara ärlig? Ärlighet varar längst :P

Du heter: Sanna Mikaela Anneli Brynolfsson

Smeknamn: Mickan, Mickis, Micklus m.m kärt barn har många namn :)

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Sonja Aldén - du får inte...
Beroende av: tv-serier :)

Vad tror folk om dig?:  Att jag är värdens bästa kompis :)
Stämmer det?:  Ja klart! Ställer alltid upp i vått & torrt..
Vad får du oftast komplimanger för?: För att jag alltid är mig själv ;)

Vad säger du för att imponera på någon?: Inte för att imponera på någon, men jag vet att jag har en tendens (hrm) att prata bra om  mig själv och berätta verkligen allt! :) Finns nog inget som ingen vet om mig :P
Hur imponerar man på dig?: Visar att man inte påverkas av vad andra tycker eller säger, är sig själv helt enkelt..
Brukar du skratta för dig själv?: haha hela tiden.. skrattar typ nu när jag svarar på dessa frågor :P

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: (kollar......) haha, tar näst sista: "Hej mes, vad gör du? Puss" hehe
Var bor du?: Göteborg
Trivs du där?: Skulle inte trivas bättre någon annan stans :)
Äger du några converse: Nix

Sprit, cider, vin eller öl: Allt utan sprit..
Brukar du bli för full: Nej faktiskt inte :) Fas det är klart det händer väl alla emellanåt...

Är du allergisk mot något: haha massa.. :( jobbigt men sant.
Hur svarar du i mobilen: Hej.. (folk vet ju vem dom ringer till) fast vet jag inte vem det är svarar jag med mitt namn :)

Antal timmar sömn inatt: 7 tror jag :) wow

Brukar du komma i tid: haha aldrig. eller till jobb o såå, men om man ska hem till ngn eller möta någon, säger dom alltid typ 1 timma tidigare till mig.... ändå är jag sen :S skumt det där haha
(kan ta ett exempel. Vivis fest, hon sa att man skulle komma halv 6 till mig, och 7 till alla andra, jag komer 10 i 8 haha)
När mår du bra: När allt blir som jag tänkt mig :) Just nu mår jag otroligt bra!

När blev du fotad senast: I helgen av Emelie tror ja...

Hur känner du dig nu: Hungrig...

Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller rosa :D

Vad tycker du om fötter: Dom stör mig inte det minsta :)

Vad saknar du: det vill jag inte säga haha :)

Hade du en bra kväll igår: Jadå :)

Favorit dryck på morgonen: Kaffe

Rakar du benen: Jag gör det, men ibland kan det gå lite för lång tid jag inte gör det.. haha :P

När brukar du oftast gå och lägga dig: Lägger mig alltid tidigt, typ 9, men somnar inte förräns in på småtimarna..

Nu tar jag en paus för att röka och dricka kaffe :P


I'm back :)

Är du blyg?: Inte det minsta :) 

Sysslar du med någon idrott: haha neej 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut 
Har du spytt offentligt: hrm, ja  :$

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ha sex haha

Är du nöjd med ditt liv: Japp! Ångrar ingenting..

Är du bortskämd: Dom säger det, men ja vet inte ja..
Vad gör du i morgon: Jobbar och kanske går ut och festar :)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Svår fråga... får tänka på den lite..
Vad längtar du till?: Sommaren :)

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag har många vänner, men få som är riktigt nära, men jag vet vilka som är äkta som kommer hålla livet ut <3

Vad använder du för shampoo?: Gliss :)

Hur gammal är du: 21, blir 22 i Augusti

Tycker du om någon just nu: mm....

Gröna eller röda äppeln: tål in äpplen.. :S

Gillar du golf: faktiskt ja :)

Vilken tid gick du upp idag: vid 8-tiden 

Har du sovit i din egna säng inatt: Nepp hehe

Har du strumpor på dig nu: ja, mina favoriter faktiskt :)

Är det okej att gråta: absolut

När grät du senast: Ett tagsen, men då bestämde jag att jag inte ska gråta mer, så har inte gjort det sen dess :D

Vad skulle du göra om du vann en miljon: ut och resa, sillisar kanske och spara spara spara :D

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, det tycker jag inte.

Har du piercing: öronen :)

Vill du gifta dig: Självklart

Vill du ha barn: Självkart

Solar du ofta: Kom på nu, att jag skulle gjort det idag :S haha, glömde.. men nej, det gör jag inte, på sommare då såklart.

Är du bra på att laga mat: Jag är en fantastisk kock :D
Är du flygrädd: bara när man lyfter och landar, inte annars :)

Hur vig är du: inte det minsta :P

Är du musikalisk?: nej tyvärr haha

Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk :) 

Vilken är din favoritglass: äter inte glass, men om jag gör det så köper jag nog en piggelin :P

Tror du på ett liv efter döden: Nej..

Tycker du om sushi: Japp :D
Vad äter du helst när du ser på film: Chips och dipp :P 

Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska 

Vilken ögonfärg har du: Gröngrå typ

Har du någon gång gråtit dej till sömns: aa

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Ja

Hur ofta tränar/motionerar du: inte ofta, med den vardagliga motionen kör jag, everyday..
Senaste låt du hörde: Cher - Walking in memphis :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback