Work out

Måste bara skriva att jag är så himlans stolt över mig själv! :) Har gått ner hela 6 kg! Har ärligt talat inte gjort något speciellt.

Har varit pank helt enkelt.. Så har slutat med pizza, mcdonalds, läsk och dricker inte lika mycket alkohol längre... Hamnade väl i den där förhållande-fällan som brukar hända, det är mycket mys och därmed chips & dipp, coca cola och mycket mycket alkohol på helgerna haha!

Så nu iaf, ska jag gå ner 3 kg till och sedan är jag nöjd! :) Då ska jag börja träna för att bygga på lite muskler, har ju upptäckt många gånger  nu att jag faktiskt är riktigt jävla svag! Har knappt en muskel fan haha..

Då när pappa var här som sagt, så lämnade han även en träningsgrejj, har dock inte testat den ännu, men ska börja göra det nu. Så här ser den ut!  (Och observera att det ligger en abslide bredvid den :P )



xoxo
        /M

Kommentarer
Postat av: Mickan

Såg nu att man ser inte absliden, men det e där, man ser iofs lite av ena handtaget haha!



som pappa sa, folk tror iaf att jag tränar när grejerna e där ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback