Yesterdaaaay

åå var så trött igår.. var uppe klockan 8 på morgonen! Sov hos Mehdi, så vi käkade frukost osv, sen åkte jag hem till vivi och lämnade en grej, å sen körde Mehdi mig till jobbet, så jag började vid halv 11 igår.. Slutade 6 och åkte raka vägen hem till pappa. fick sjuts av Malin, jag är för lat för att ta bussen haha :P

Käkade jääääättegod fisksoppa hos pappa och var där en liten stund, sen lånade jag bilen, åkte hem & dushade osv, sen åkte jag hem till Emelie & Mette i Kortedala.. dom satt där och förfestade lite.. det var riktigt trevligt faktiskt.. Så körde jag in dom till stan vid 12-tiden, sen körde Jag Mehdi & co. från Mölndal till Partille.. Orkade inte egentligen, men tänkte att eftersom han kör mig hit & dit typ jämt, så kunde jag inte med att säga nej när jag ändå var ute och åkte hehe..

Sen iaf åkte jag hem och somnade typ inom 5 min. as gött! :)

Nu lyssnar jag lite musik, gör mig ordning inför Marstrand :) :) Det kommer nog vara sviiiinkallt där, men wtf, gött att komma ut lite.. Det har blivit mkt påhitt de senaste helgerna. enbart för att jag inte dricker. Underbart!

Fast nästa helg ska jag ut med Emelie.. Ser fram emot det nu när jag inte varit ute på typ 5 veckor!:) Ärligt så känner jag mig ändå piggare och som att man har mer liv typ :P Innan jag jag ut typ varje fredag & lördag, och nån gång ibland på veckdagarna, inte konstigt att mina pengar aldrig räckte.. hehe Då sov jag ju hela dagarna på helgen, ,mådde skit typ och jobbar ju på  vardagar...

Nee, måste göra mig klar nu så att jag kan åka! :)

Hörs när jag kommer hem!

xoxo
        M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback