090501

Fy fan va ja e slapp att jag bara sitter inne hela dagen. Har inte gjort det på hur många helger som helst i rad, har varit ute och lite överallt men idag orkar jag verkligen inte. Är hungrig som ett svin, men ska hem till mamma å grilla klockan 6 =) men ska nog äta något litet å snabbt nu innan ja åker :)

Igår var mycket trevligt :) Först och främst var jag sjukt stressad, men allting löste sig och vi åkte till slottskogen :) Det var huuur mycet folk som helst där, helt sjukt. Martin å hans kompisar kom och hälsade på oss också :) nice nice nice. Efter detta så skulle vi hem till Jennie för att lämna av kubbet å det var då jag kom på att va? vart e vi på väg? haha. Så vi skulle tydligen till stan å gå ut. Jag hade dock inga pengar men det löste sig det också :) Det var väl sådär kul faktiskt. Säger inte varför haha! För sånt säger man inte högt. VIVI !! haha (K)

Men iaf, sprang på en gammal pojkvän, han verkar inte fatta att jag inte vill prata med honom. idiot e va han e! :S jag igonerade bara när han pratade med mig haha, så tuff e jag! ;)

Sedan åkte jag & vivi hem till mig tills jerry kom och hämtade henne :) Efter det somnade jag på typ 2 sek. Var så sjukt trött.

Ikväll ska jag nog till slottskogen igen för att möta upp mina jobbarkompisar. Jakob från Jönköoing kommer idag :D Kommer bli sjukt roligt.

ne nu blir det duschen å sen något att äta :)

ha de götttttttttt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback