ÄNTLIGEN =)

Stack till backaplan förut och träffade vivi & hennes mamma, Så åkte vi till stan en snabbis och sedan hem till verra och hälsade på hennes bebis som ääääntligen har kommit =) 3 dagar gammal och verkligen uuuursööööt. Hoppas att han får pappans hudfärg och bruna ögon, och mammans blonda hår och söööta näsa =) fast en kill version på näsan såklart =) han kommer nog bli helt sjukt söööt iaf =)=) Fast nu e han ju så liten så han bara sover men om några månader blir han nog lite mer intressant att titta på :P haha

Efter detta besöket åkte jag & vivi hem till henne och solade på hennes balkong och snackade skit, sedan kom dea ochvi skulle åka till kungälv men jag kände att när jag för en gångs skull är ledig ska jag passa på att vara hemma och städa lite. Känner att jag måste börja vara hemma lite mer, iaf sova hemma lite oftare och då är det mer än nice att ha en städad lägenhet =)

ska sätta igång nu och sedan lägga mig och kolla på Twilight! har fan inte sett den, men har läst boken och den var helt sjukt bra =)



denna helgen blir ganska lugn. Ska jobba imon kväll. tatuera mig i helgen iaf. äääääntligen! Ska inte avslöja vad ännu utan lägger upp  bild sen när den är på plats =) På lördag ska jag hem till min morfar på kvällen och mysa lite med morfar och mina 2 kusiner nathalie & Andreas. Kommer blir jätte roligt. Har inte tid att träffa dom så mkt längre :( Så Lördag kväll är bokad =) hihi

Längtar till den 6 juni då det blir heldag med tjejoooorna =) nice nice, har jag pengar så blir det Liseberg på dagen, annars blir det bara en röjjig röjjarkväll på krogen =) Elina har sagt att hon ska krypa hem och jag funderar fan på att joina hahah =) mmmm de kommer bli såååå niiiiice!

Tyvärr kan ju inte challe följa med eftersom att hon väntar bebis i magen :D:D:D:D <3<3<3<3 jag har redan paxat barnvaktsrollen =) wohooo Kommer bli såååååå roligt!! :) längtar som fan. bara typ 5 månader kvar nu ju!

Vecka 28 blir det Magaluf med Lovisa och möta upp Malin & Josse där som ska på bartenderutbilding. ( duplex.blogg.se) gå in och läs!! =)


I need u right in front of me, 

Kommentarer
Postat av: Malin

vi draaar till maaagaluf...lalalaa.. där måsarna skrattar sig hesa.. jippiii!! :D

2009-05-21 @ 23:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback