ett exempel!

det händer att jag blir lurad på jobbet. hrm. typ jämt!!! haha igår är ett expempel.
Grejjen e att jag blir lite mobbad pga att jag bloggar! haha.

Jack ringde igår kväll, dom hade jobbat å inte jag, så han ringde å sa att Liseloth hade kommit på en bra grej som jag måste veta för att minimera ånger.

Han bad mig hämta papper & penna. ( han var helt seriös asså) Så efter att jag råkat göra sönder 2 pennor. vet inte hur men iaf, så hade jag papper och penna framför mig. han sa vad jag skulle skriva och jag börjar anteckna.

på baksidan av ånger blanketten skriver du: www.  (paus)  MICKLUSS.BLOGG.SE hahahhahah

Jag blir så trööööött! verkligen ansträngde mig och lyssnade. haha. ajja, han tyckte iaf det var jätte roligt. så fick väl bjuda på den då!

en annan gång lurade dom mig att jag inte skulle få lönen på fredagen som jag trodde utan på måndagen. Så jag blev as stressad och sa att då måste nån av dom låna mig pengar över helgen hahah det var inte förräns på fredagen när jag testade ta ut pengar som dom sa att amen haha vi skojade bara!! ååh. hahaha allways allways allways. hur skulle jag kunna veta det????? HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback