flashbacks starts..

Sitter nu hemma och inte gör något alls. Skulle egentligen gått in o dushat för längesen men jag e så sjukt trött.

Låg och sov typ hela dagen igår och orkade knappt röra på mig, så jävla skönt att sova i sin egna säng ;) Men jag åkte hem till mamma och grillade o så, skulle egentlign hittat på massa igår en jag orkade verkligen inte och kände inte för det heller för den delen, så jag stannde hos mamma... Somnade ganska tidigt igår då iaf, så var jag uppe tidigt imorse och åkte å jobbade, det gick la sådär asså.. :S men men, det löste sig iaf.

Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, har en del alternativ men jag funderar på att ligga hemma å kolla på tv o soma tidigt istället hehe :) maybe maybe maybe..

Bjuder på en mysbild :)





Fick för ca. 3 min. sen bekräftelse om en grej, tror jag. :S orkar fan inte med sån skit mer.. I give up snart






Ska fan inte sitta hemma ikväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback