fortsättning följer...

fastnade i gamla minnen ;)

Men iaf, efter stan träffade jag Lovisa så var vi på Café :) Det var mysigt och trevligt, lite kallt bara, vi satt på uteservering och dum som jag var så hade jag ingen jacka :) Men det fanns filt =) Tiden bara sprang iväg så det blev lite sent. men nu är jag hemma iaf. Ska nog sova hemma inatt som det ser ut nu iaf hehe:) You never knoow.

Ska till mammas jobb imon tidigt innan jag börjar jobba. Ska ringa lite samtal därifrån, plus att hon vill gärna vara med när jag ringer så att allt går rätt till! :)

Glömde av att jag skulle kolla på Click på 3an klockan 9. Har sett den triljoner gånger innan men iaf, den är bra. Så nu ska jag kolla klart på den, även om det redan har gått 1 timma & 20 min på filmen :(



Unsatisfied...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback