hallåhallåååå

Kom hem från Kreta i Torsdags. Men har knappt varit hemma förrän nu. eller igår rättare sagt men jag somnade  nån gång där, stackars carro haha, jag somnade tidigt och vaknade imorse. Men då hade hon gått såklart, säkert igår kväll gick hon hehe :) Roligt sällskap jag var va? :S förlåt carro.

Iaf, har haft det heeelt underbart på kreta. Ska lägga upp massa bilder men har inte fått bilderna än och de som jag tog med min mobil, hittar jag inte sladden till. Köpte iaf ett par skit snygga gladiator skor :) Nice, Kreta är ju tydligen känt för sitt läder :) Så var ju tvungen :)

Nu iaf, kokar jag kaffe och har städat lite. Ska ta disken sen får det räcka för idag... tvättar senare ikväll. Vill ut & hitta på något men har inga pengar på mobilen. och inga pengar heller för den delen. eller jag har, men min plånbok ligger så fint på kontoret. Jävla skit. glömde den där i Fredags. Så en helg utan pengar! Inte så bra. Har dock inte behövt pengar heller så det har inte gjort så mycket.





Simple plan - happy together



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback