Lördag, underbara Lördag! <3

Jag fick höra för en stundsen att jag har skrivit fel, har i ett tidigare inlägg skrivit att jag ska hem till min morfar på söndag, så nu har jag nånting att göra på lördag. haha! vet inte om någon annan än carro som lusläser min blogg varje dag typ, har lagt märke till det. :) men självklart så är det ikväll, lördag, som jag ska hem till min morfar! =) fast det är vid 6 tiden ungefär.

Så att nu är vivi på väg hit, med moppe! haha så sjukt nice! så jag kanske ska ta på mig lite kläder och wakey wakey lite! :) Jag vill åka en runda med moppe! Så det ska jag tvinga vivi att vi ska göra iaf! har inte suttit på en moppe sen jag var typ 15, ett par årsedan alltså! :) Old memories just pops up in my head! :)

soo looong suckers! :)

Hörs sen alltså.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback