Nice helg :)

Jobbade ju i Fredags och var hemma ganska sent. Nu när det är officiellt så kan jag avslöja att det faktiskt var min sista dag i Fredags på The draft! jag har trivts otroligt bra och haft skit kul :) Träffat hur mycket underbara människor som helst :) You know who you are. Anledningen till att jag slutade var att jag fick jobb igen på Schenker :) Börjar redan imorgon :) It's the only reason, men jag vill tacka alla på The draft för allt skratt och allt som det har gett mig :)

Igår var jag i skatås hela dagen :) det var sååå kul och mysigt. Vi drack, grillade, spelade kubb, brännboll, beach volleyboll och strut-fotboll. Det var säkert en 70 personer som var där :) Så det var riktigt lyckat. Det kommer fler bilder senare, har bara de få som jag tog med min mobil :)

Efter detta lilla jippot så åkte jag therese lovisa in till stan. Satte oss på rose & crown och drack öl :) efter ett tag kom dagge och christoffer(göran;P ) och sedan Niklas. Vi hade sjukt kul, blev lite mycket dricka bara men det hör till :) Sedan gick vi vidare och kvällen slutade med att alla var dyngraka så vi åkte hem :)

Är ändå inte sååå bakfull idag som jag trodde att jag skulle vara. Har varit vaken ett tag nu och druckit miljoner koppar kaffe. och nu väntar jag bara på Malin så ska vi åka till askims badet och sola & bada :) Nice nice nice..

Jag är redan klar så jag har massa tid att slösa på ingenting haha.

Ikväll blir det film på 3an klockan 21. Shopgirl :) Hoppas den är bra, för den verkar bra iaf hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback