Nice Söndag :)

Har varit runt i Partille och sedan åkte vi till stan å glassade haha :) Kollade på folk som skulle på bal. det var typ 6 limosiner som åkte runt hehe

Jag hade iaf sjukt roligt på min egna bal :) 2007. Den var på marstrand! As fint. Tog såna fina kort nere vid vattnet. har tyvärr inga på datan nu :( Som ni kanske vet så tog jag studenten 1 år senare än vad jag skulle. men jag var på bal 2006 också faktiskt så lovisas och camillas bal,den höll till på Valands festvåning. Det var också sjukt nice :) Var så jävla full bara. Höll tal för skolan, tackade lärare osv och sa att jag tyckte camilla hade gjort så bra ifrån sig osv ( hon hade inte ens fullständiga gymnasiebetyg) grejen e att  jag gick ju inte ens på den skolan haha! Men det är ett roligt minne iaf=)

Där har jag iaf en bilder ifrån! :)  

där vi e sjukt fulla och har as ball=) Lovisa, Camilla & Jag



Malin & Jag :)



Jag & Camilla dansar vals :P



Våra fina frisyrer. Jag längst t höger.



Camilla & jag



Lovisa blev såklart balens drottning :) :)




OBSERVERA ATT DESSA BILDERNA ÄR FRÅN 2006 ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback