Runaway

Nu händer det mycket grejjer faktiskt, men som jag sagt innan, att lite privat måste man ha som jag inte kan skriva om här :P Men det är mycket bra som händer iaf =)


Ska till arbetsförmedingen imon och fixa så att jag  nån gång kan få mina pengar som jag fortfarande väntar på!!! Blir så aaaarg. Bara det inte blir mer krångel nu!



Idag iaf vaknade jag vid 12-tiden och gick upp och gjorde mig en dunderfrukost. baguette med ost på, ett glas oboy :) ett glas yoghurt och kaffe =) Hur nice som helst =) Efter det gick jag bara runt på mehdis jobb som en stålle och gjorde ingenting haha.

Åkte till Becca vid 2 tiden och fixade hennes el =) Nice., Har fixat min egna nu också äntligen. grejjen är att jag har inte betalat någon el sen jag flyttade in här och det var 1 maj 2008 :) haha har inte fått ngn räkning ens. Men el har jag hat ändå haha!
Så jag hoppas att jag inte får en feting räkning nu när jag har anmält mig hos göteborgs energi :S

Har precis ätit lasagne och väntar på att vivi ska vara klar på backaplan och komma hit så ska vi leka =) försöker få hit carro också haha! Senare ska jag åka med vivi & dea till Kungälv. kul att hitta på något för en gångs skull me tanke på att det blir inte mycket fritid längre med tanke på att jag jobbar typ 6 ggr i veckan till sent på kvällarna. är väl hemma typ 11 varje dag. Börjar dock 12 men innan dess sover jag bara ändå hehe.

ajja nog tjötat :) Ska diska lite nu när jag har tid över till ingenting hahahha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback