Slottskogen

Finally im home :) Kallt ute nu på kvällen, plus att jag inte hade någon jacka eller tjockare tröja på mig :( eller, malin damp ner med en påse med lite gamla grejer som jag glömt hos henne för herrans många årsen, så en gammal tröja från bikbok hade jag som värmde lite grann haha

det gick bra tillslut att köra til mammas jobb förutom att jag åkte runt runt runt i stan och hittade inte till järntorget för dom håller på att bygga om överallt. Så tilslut körde jag där man inte får, på spårvagnsrälsen och ställde bilen vid skanstorget och gick till järntorget därifrån. Problemet var bara att jag hittade inte tillbaka sen där jag ställt bilen. fick panik men tillslut såg jag själva skansen krona byggnaden så jag följde bara den =) haha

Efter det åkte jag och hämtade malin sen åkte vi till Slottskogen där Sofi satt och väntade så grillade vi och satt å tjöta. Det var mys mys mys! :)

förutom att engångsgrillen vi hade köpt funkade inte rikigt som den skulle, så när mehdi kom för att  hämta sin bil :@ haha iaf, så fick han köpa med sig en ny =) Och den funkade kanon så det blev massa gott kött! :D

Sen kom han och hämtade mig, eftersom jag hade tagit hans bil dit och tar ju inte spårvagnen hem! :)

Men nu e jag hemma iaf och ska se om de kommer något bra på tv, mamas boys som jag hade tänkt kolla på har jag missat för länge sen.  Fast jag e sjukt trött så ska nog sova nu, så att jag inte mår lika dåligt imon/inatt som jag gjorde föregående. För imon ska jag jobba!!!!!!!!!!!


So long suckers <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback