söndag söndag söndag

har fortfarande inte blivit någon mer städning. Orkar inte haha. Vaknade vid 9 imorse och var skit trött men kunde inte somna om. Skulle egentligen börjat jobba iaf vid 12 tiden. Jag såg typ helt suddigt, gör det fortfarande. var vaken typ hela natten fredag till lördag men somnade gott vid 8 på morgonen i går och vaknade igen vid halv 11. Sen var det full rulle hela dagen.. var på " stranden " haha, björlanda kile, och åt pasta sallad och solade. somnade till typ en timma och blev väckt att vi skulle åka. jag hade tydligen snarkat hahahha

träffade vivi carro & jerry en snabbis igår som jag inte har träffat på hur länge som helst. har inte tid längre pga av mitt nya jobb på the draft. Men jag trivs sjukt bra med det jobbet och det går inte en dag utan att jag skrattar. otroligt =)

men fick sms vid 10 att vi skulle skippa jobba idag. det var då jag satte igång att städa lite. observera, LITE. haha

tog sparpengarna, 25:-  och gick till willys å köpte kaffe =) Idag ska jag nog hjälpa mehdi att städa hans nya bil. Gör det enbart för att jag ska få låna den. haha när jag vill enligt mig men vi får väl se =P haha

Gå in på Liseloth.blogg.se så kommer ni nog få ett gott skratt =)
en helt underbar tjej som får vem som helst att skratta haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback