Söndag

Hade det riktigt trevligt igår.

Körde mina mostrar och deras "respektive" till Bröllopsfesten och sedan var jag hemma hos morfar med mina kusiner nathalie och andreas. Vi lagade middag, spelade monopol, spelade wii, nintendo ds (som för övrigt är beroendeframkallande) och kollade på beverly hills :)

Lite senare in mot natten var jag tvungen att åka och hämta min ena moster för hon hade druckit lite för mycket och det var verkligen kvällens höjdpunkt. Hon var inte jobbigt full eller något utan var sådär roligt full så jag och nathalie bara skrattade åt allt hon sa och allt hon gjorde =)

Efter det gick jag och nathalie hem till henne, jag hjälpte till och bäddade hennes säng och sedan kollade vi på tv en stund tills Mehdi kom och hämtade mig. jag somnade på 5-10 min efter att jag kommit hem. Jag var visst tröttare än vad jag trodde hehe..

Det var en nice kväll iaf och riktigt mysigt!

Nu ska jag diska resten som jag inte orkat och sen blir det till att hitta på något roligt förhoppningsvis! :)


puss och kram hela daaan


Kommentarer
Postat av: CArro

Som vaadå?

2009-05-24 @ 15:06:02
Postat av: mickan

nyfiken i en strut :) har varit i stan hela dagen! fetttt nice haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback