wierd thoughts

Vet ni vad? allting är precis som det ska och allt känns verkligen helt okej. Men jag kan fortfarande inget annat än att undra en sak. Kommer inte skriva vad, men. Om jag frågar är jag rädd att saker och ting kommer ändras och det är det sista jag vill just nu. Ärligt talat, så är de 2 saker jag väntar på! en sak som ska hända och en speciell tanke som ska förändras. Jag vet inte om jag gör fel som tänker så, jag innerst inne vet jag att en person kan aldrig ändra på sig. jag kan inte så varför skulle jag förvänta mig att andra kan göra det? Innan visste jag precis vad jag ville, men den senaste tiden har jag funderat och ändrat åsikt faktiskt. Jävla jobbigt. fast ändå inte! :S det är ganska komplicerat, men som sagt,jag ska ingenstans så jag skulle kunna vänta hur länge som helst. Hoppas jag iaf......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback