091112 betyder att det är Fredag den 13:e imorgon

Nu handlar detta om mat igen :D Men faktiskt överlever man inte utan mat och det är en av de stora delarna i ens liv :D

Så här har ni det:

Pannkakor såklart idag när det är Torsdag och snart kommer min älsk hem och ska göra Tacos :D
(han stavar dock TACKOS, men det är bara gulligt! ;P )

Idag har jag iaf städat :D Har gjort jättefint i köket och nu har jag tänt ljus :D Trivs så sjukt bra i min lägenhet.. även om den andra var "finare" och "modernare" trivs jag ändå bättre i denna : D


katusblomman också som jag fick av mamma när hon var här senast, ITS ALIIIIIVE :D:D



Bilderna är tagna med webcamen därmed bad quality :)


Kommentarer
Postat av: C

jasssååå har du druickit vin :P

2009-11-16 @ 17:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback