091112

Hello !

Var jätte trevligt på kalaset igår! :D Vi åt smörgåstårta och kladdkaka till efterätt! :)
Hon fick jättefina presenter, inget utav mig dock ;P haha ska köpa en annan dag.. kanske imorgon!
Ska ju dit och spela Tv-spel :D Nice fredag med mat och tvspel, buzz såklart! det kan ju inte bli trevligare haha

Efter kalaset kollade jag och mehdi på tisdagens avsnitt av andra avenyn, sen blev det playstation, need for speed. Jag kastade kontrollen X antal gånger för att det inte gick som jag ville. Sen blev jag så arg att jag gav upp, vände mig om och vips så hade jag somnat! haha jag måste bli bättre på att kontrollera mitt humör när det gäller spel, men jag kan verkligen inte hjälpa det. Det kliar i fingrarna, så arg blir jag! haha


Idag har jag inga direkta planer, men ska nog kolla tvättid när jag kommer hem, änna dags nu! :) Fast finns det ingen tid, eftersom senaste är 17-20 så tvättar jag efter 20! höhö

Men en gång när jag gjorde det så var det någon annan som också ville tydligen så hon slängde ut min tvätt och la in sin egna! så kan man ju inte göra.. det var ju inget bokat så den som kommer först får ju tvätta, hon kan ju inte slänga ut min mitt i bara för hon ska tvätta. Konstiga människor det finns, hon får la vänta! haha Vilka I-landsproblem jag har va?

Puss och kram hela dan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback