20.29

God afton!

Idag har de inte hänt ngt vettigt alls!
Jobbat och sen var det direkt hem.
Hade ju planer men det ändrades ju.. :S

Var skit hungrig när jag kom hem eftersom det inte blev någon riktig lunch idag, upptäckte att det inte fanns någon mat hemma att laga... så jag slängde ihop en pannkaksdeg... på måfå.. skulle aldrig gjort för det gick åt helvete! Vad gick fel liksom?

Det blev iaf inga pannkakor.. jag blev förbannad (som alltid när saker inte funkar) så det blev ingen mat. Har spelat tv-spel och kollat på tv istället. facebookat såklart! Sitter nu och inväntar desperate housewifes och efter det blir det sängen. Ska somna tidigt idag var det tänkt. Konstigt har mitt alarm på mobilen inte ringt nu på 2 dagar, eller så har jag inte hört de... ? Jag har som tur är vaknat av mig själv ändååå...

Rastlös som tusan är jag och min babe är inte hemma... försöker sysselsätta mig och jag hade ju kunnat städa, som var tanken men jag orkar verkligen inte. Har ont i min arm också. Jag vaccinerade ju mig igår mot svinis så min arm är as öm :( Men ingen tycker synd om mig för ingen fattar hur ont jag egentligen har!!

Ja just det, jag bokade tid för frisören förut. Min jobbkollega rekomenderade en frisör som finns med gång avstånd från mig :D Så jag ringde dirr och bokade en tid. Dom stänger klockan 6 jävla skit så jag hinner ju inte efter jobbet så jag fick ta den tid som fanns... Lördag 09:00 hahahha why liksom? Ajja, jag ska nog ändå inte göra något speciellt på Fredag så det blir la bra så.

Men nu ska jag gotta ner mig i soffan.. kanske rosta en macka? Hade varit gott. Så är jag klar för DH och sedan sängen som sagt.

Så puss puss heeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback