Bakis

Hello :D

har inte orkat skriva förräns nu faktiskt.. har mått så sjukt dåligt idag så jag har bara legat och kollat på andra avenyn och The hills! ;)

Men nu måste jag rycka upp mig lite för jag ska åka till Mölndal och lämna bilen. Fick min syster nyss att gå med på att åka med så jag kommer därifrån sen! Kommer  nog missa oth asså men får kolla på datorn då.
Men jag vet inte vilket avsnitt det är, för på surfthechannel står det inte samma typ episode och season som det gör på avsnitten här i sverige..man får typ leta sig fram haha

Jag skrev ju igår att jag skulle ta massa bilder, men jag tog en enda bild haha
Det är nämligen så att dom håller på att renovera lovisas badrum så hon har ingen toa hemma utan man måste springa ner i källaren och gå genom gångarna för att komma te toalett... så satt denna skylten där nere:



Tog lite bilder hemma också innan jag gick.. var lätt uttråkad kan man väl säga haha ;P

here comes two =)







Tjiiingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback