Dagens planer

Blir fan deppig av detta skitväder, man känner sig typ sjuk! jag vill ha sol och värme..
BTW, jag skrev ju att jag skulle tillbaka till läkaren till hösten.. men jag menade såklart våren ;P haha


Direkt efter jobbet ska jag & Mikaela åka till stampgatan för att hämta ut våra pass! Jag tänkte att jag var lite sen (jag gjorde passet i augusti) men jag hade tydligen fram till den 27November på mig. så jag var precis på strået att... ööh, vet inte vad som händer om man inte hämtar ut det. Någon som vet?


Ikväll ska vi ju ut & äta med jobbet. Så att 18:45 ska vi mötas allihop inne i stan! Känner på mig att det kommer skita sig med parkering. Jag är ju inte direkt bra på det där. Jag är grymm på att parkera!:)


Kommer bli mycket trevligt och gott tror jag!! 30 minuter kvar innan klockan ringer slut för dagen!
Tjingeliiiiing everybody


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback