Duktiga Mickan ;)

Jag är verkligen jätteduktig :D Städar och grejjar som aldrig förr. Och varje gång man städar blir man påmind om hur fort det egentligen går! Så undrar man varför man inte har gjort det tidigare för man känner sig så duktig och blir verkligen stolt över sig själv efteråt. Jag är långt ifrån klar men har gjort en jäääävla massa ändå!

Dammsugning och sånadär grejjer som damma av och tvätta golv, hyllor o skit.. det tråkiga.. får mehdi göra ;P haha


edit: R A D E R A T





Nu åter till städningen!! ;) såååå himla roligt! Men med ett leende på läpparna blir allting så mycket roligare och bättre!


tjing tjong flaggstång


 


Kommentarer
Postat av: Camillaaaaa

Du e jätteduktig! Alla förstår inte hur jobbigt de kan vara å städa... det är en smärtsam prossidur! Nu har jag lagt ut bild på min nya kärlek.

2009-11-30 @ 23:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback