Fortsättning på förre inlägget!

Det är också såhär! Att förr var jag mer personlig. Skrev mer personliga saker men mitt problem är att jag typ skäms när någon läser det. Asså, jag vet att det är bättre att skriva av sig istället för att gå och tänka på det inombords för mig själv, men som sagt! jag vet vilka som läser och skriver jag något "personligt" så skäms jag sen när jag vet att den personen har läst.

Samtidigt vill jag inte hänga ut någon. Jag brukar vara ganska ärlig och rak men det är lättare att skriva än att prata så det känns som att det blir ärligare och mer rakt formulerat om man skriver ner det.

egentligen borde folk skita i vad jag skriver, asså jag borde kunna skriva precis vad jag vill. Det är absolut inte så att jag skulle skriva skit om någon utan jag menar mer varför jag gör vissa saker ibland eller vad jag tycker om saker som folk gör mot mig eller situationer som uppstår.

Men när det är bra saker, då skriver jag för fulla muggar, glad i vågen och ÄLSKAR att skriva bra saker, speciellt om personerna läser! :D För då vet jag att jag gör dom glada också! Uppskattning uppskattas alltid!

Funderar på om jag ska skriva lite mer "personligt" igen, men då får ni inte kommentera IRL! Men jag lovar att inte skriva något dumt eller några påhopp, men det kanske även blir lite roligare för folk att läsa då?

Men nu är det jobb som gäller!


PUSS OCH KRAM TILL ALLA JAG TYCKER OM! <3<3<3<3 dv alla.. hahahahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback