Godmorgon

Det blev ingen bio igår som var bestämt, men inte deppa jag för det haha, jag åkte och träffade Lovisa i stan på en "fika" ;P Det blev mat och lite öl! Var himla trevligt och jag älskar att vara i hennes sällskap!

det blev inte speciellt sent, vi åkte la hem vid 9 tiden, var hemma strax innan halv 10 och innan 10 bomsov jag! jätte skönt, typ tidigare än vad jag brukar somna haha.
Skulle ju kolla på andra avenyn, men somnade efter typ halva avsnittet. Är därför typ piggare idag än vad jag brukar vara.. (kan bero på att jag är inne på 3:e koppen kaffe, haha)

Ikväll ska jag hem till min pappa för hans tjej har fyller år!
God mat och lite kalasig tårta är alltid uppskattat! :D Men denna gången ska jag inte äta lika mycket som jag gjorde sist.. Fick gå och tömma mig en gång för att få plats med lite till hahahaha :D
 
Puss och kram hela dan !
och en stoooooooor kram till DIG <3



Kommentarer
Postat av: C

Hahaha försköna inte nu bara för din mamma läser :P du o ja pratade i telefon till kl23:00 ;);)

2009-11-18 @ 15:11:14
Postat av: Mickan

hahaha oj ;D jag trodde inte klockan var så mkt ;P men ajja, säger du det så ;);)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback