I'm back

Var tvungen att ta en bloggpaus.. haha :D
Men nu är jag tillbaka igen!


Helgen har varit fantastisk :D
I fredags var jag och bowlade med mehdi, brahim, madde och några av deras jobbarkompisar.
Det var riktigt roligt ! :) Efter det stack vi till sticky och träffade becka & emilia men vi var inte där mer än 30 min typ.

På lördagen var jag hemma hela dagen typ, men åkte sedan hem till mamma och åt pizza ;P På kvällen var jag & Malin på bio, vi såg twilight New Moon :D äääntligen! Den var hur bra som helst.
Men allvarligt talat, hur ser edward ut egentligen, han är ju helt trashig. Krit vit och lite hårig och slabbig. ush. gillar han inte. Men jake däremot.. oooohohohhh haha <3 inlove.
Efter bion var vi hemma hos Malin lite och sen åkte vi hem te Josse och kollade hennes nya lägenhet! Jätte fin verkligen! ;)
Var ju även chaufför åt pappa, vid 3tiden på dagen körde jag honom till Frölunda och klockan var typ 1 när jag hämtade upp han och hans kompisar och körde hem dom allihopa som bodde på olika håll. Jag själv var inte hemma förräns efter halv 3 någon gång. var super trött så la mig i soffan och somnade på 2 blåa.

Söndagen var också bra! Mehdi bara sov och sov och sov, så tillslut åkte jag med therese och niklas till hornbach och sen till mitt älskade RUSTA :D Jag handlade massor! tillexempel ute belysning till balkongen, en jättefin dörrmatta, svart med blommor på(men den kommer inet fram förräns jag/vi städat ;P haha ) Och så köpte jag istället för julgransljus så är det julgranskulor med 3 små lampor i varje :D Kommer bli såååå fint. men granen ska ju inte upp än, väntar till Lucia :D höhö längtar!!!

Sen var jag hemma hos mormor en liten stund innan jag hämtade upp mehdi så åkte vi till utby och åt kebab med ris :D mmmmm gooottt haha :D var verkligen skit sugen på det. Fast jag åt dock kyckling med halva ris och halva pomfrits ;D  Sedan var vi hemma och kollade på Flickan som lekte med elden, sen skulle vi kolla på Wallander-prästen men jag somnade. fan! som vanligt .

Detta var min helg och som sagt så var den amaaazing! Och jag tycker mer om mer om min mehdi för varje dag som går! han är heeelt underbar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback