Måndag

Godmorgon!!

Helgen har varit kanon!
Hämtade ju mehdi på flygplatsen i fredags.. efter att planet var försenat en evighet, (kaffe och världens godaste kanelbulle;P ) så åkte vi hem, åt mcdonalds, kollade tv och somnade. Båda var skit trötta! :) han efter resan och jag efter en hård jobbvecka :)

På lördagen var vi hemma, kollade andra avenyn, fick sedan besök av faraz och sofia.
På kvällen skulle jag mehdi och hans bror hyra film, de 2 nyaste johan falk. Vi åkte runt typ till 5-6 olika videobutiker för dom var uthyrda överallt!! Men tillslut fick vi med oss dom plus lite godis hem! :) Mys mys mys!!

På Söndagen slappade vi sen åkte vi hem te pappa på middag, det var ju fars dag! :) vi åt riktigt god mat, porterstek och sedan äpplepaj till efterrätt :D:D

Vi spelade pingis, WII (golf, tennis och bowling) Jag spelade mot mehdi niklas och oscar på bowlingen och utklassade dom med hääästlängder! hahah:D:D För en gångs skull fick jag vinna :) Eftersom vi spelade bowling hemma jag och mehdi innan vi åkte och när de inte gick så bra för mig fick han inte vara med och spela längre hahah :D

Men nu är de jobb som gäller, och jag ska gå kl 3 idag för jag ska vaccinera mig för svinis i eftermiddag! Nervöööös

Pussenhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback