Måndag

God morgon!

Fan va svårt jag hade att somna inatt! Vet inte vad det var med mig men på något sätt så kände mig typ tom (!?)
Svårt att förklara för jag kommer knappt ihåg hur jag tänkte för nu är det som bortblåst haha

Kanske var lite känslig för jag kollade på filmen P.S I Love You precis innan jag skulle sova..

Men nu är det iallafall Måndag igen och helgen har gått fort som vanligt, fast jag har haft en riktigt bra helg!! :D Har inga speciella planer idag efter jobbet, än i alla fall! Hoppas att något skoj dyker upp! :) Har ju fortfarande inte skaffat mig en hobby än.. jag har ju länge velat börja klättra, men har inte haft någon att klättra med... tills nu :D:D Natta, min kusin, hon är på! :D As nice.. haha jag sa igår.. ååh tänkt om jag hade klättrat, då hade jag bara kunnat ta träningsväskan och säga; hejdå nu drar jag och klättrar! Men sen la jag till att; om jag känner mig själv rätt hade jag nog ställt in träningen nu... hahahah


Dags för kaffe!
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback