Måndag EM

Gokväll :)
Ska lägga mig och sova nu, håller på att kolla på filmen wild child på surfthechannel men man kan bara kolla typ 50 minuter i taget sen måste man vänta ca 30 minuter innan man kan fortsätta.. segt som fan but still...

Dagens mat idag var:
Först gjorde jag Tortellini med svamp.
Sen stekte jag lök i en kastrull, la i matlagningsgrädde, 3 st. grönsaksbuljonger och sist soltorkade tomater, hällde sedan detta över Tortellinisen och vips så har man en god och lätt middag :D Testa själv, det är super gott!! =)
Man kan även ha feta ost till som man lägger på innan man äter det ;P

Resultatet blev detta:



Åh, höll nästan på att glömma, det kom en jätte söt liten tjej som ringde på dörren förut, hon var med i någon scouter tror jag och sålde julblommor :) Jag kunde inte stå emot utan köpte 3 små hyacinter som var i 3 olika typ "hink-krukor" en svart, en rosa och en vit :) Dom kommer och lämnar dom den 23/12 så då får jag hålla mig hemma :) Kostade bara 55:- så det är de ju värt :) hehe

Så denna måste jag spara tills dess :



Ne, nu är det kolla klart på filmen och sen sova som gäller!

Natti Natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback