Måndag

Tjolahopp!

Är på jobbet och har därför inte tid att skriva!

Igår åkte jag hem till mamma och häntade tvätten som hon så snällt tvättat åt mig och lämnade även en bag till som hon ska tvätta :) gött att ha en hjälpande mamma :) Åt även lite middag där, bra att passa på ;p

Sedan åkte jag till mölndal och lämnade bilen som jag lånat, med släp av syrran bakom (hon tappade dock bort mig så jag fick vägleda henne via telefon) men så att jag kunde komma därifrån, vi åkte då hem till pappa och lämnade hans bil så körde han hem oss sen.

Sedan kollade jag klart på andra avenyn, blev efter det supertrött men klockan var inte så mkt så jag satte på en film, 17 again. den var riktigt bra, jag somnade direkt efter att den var slut.

Men förresten, om man kollar på typ svt play mer än 22 timmar i månaden, så sänker dom ens hastighet på 3-internet, och sedan höjer dom det igen efter typ en månad, låter riktigt sjukt tycker jag.. dom ska väl inte kunna bestämma det?? Ajja... mer än 22 timmar kollar jag dock inte.. tror jag inte iaf :S

Men nu vet vi det allihopa så håll koll på erat webTV-tittande så ni inte får nedsatt hastighet på internet, för en seg data = dåligt humör = kan leda till onödiga konsekvenser hahaha

pöss hejråååå


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha sjuuukt segt blir internet vill jag lova! Men nu är jag hos mamma och här är internet snabbt = glad! hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback