Onsdag

God morgon!!

Som sagt så gick det ju åt helvete med mina pannkakor igår! Så jag förblev hungrig. Men sen kommer ju en fantastisk älskling hem som hade med sig bacon och raggmunkar!! ÖÖÖH VA!! hahaha fast han skojade bara, det var potatismos, köttbullar brunsås och lingon! oooom jag blev glad!? jätte-glad blev jag! :)

Sedan var det lite Tv spel innan jag somnade! och snacka om att jag inte ville gå upp imorse. Men så ringde Johanna, "jag är utanför 35" wohooooo tänkte jag då! hade glömt av att jag skulle åka med henne :D Så jag låg kvar 5 minuter till! Underbart va? :D

Idag är det min systers födelsedag! Hon blir 27 år! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :D

Får man avslöja den stooora hemligheten nu också?? läs först
detta inlägget och vänta tåligt!


puss heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback