plans

Dagens planer är följande:

Slutar 16:45, ska då ta pappas bil, hem till mamma och hänta tvätten, åka tillbaka till jobbet för att hämta pappa, ta med de andra 2 barstolarna som fortfarande inte har kommit till rätta med sina 2 vänner hemma hos mig ;P
Sedan kommer Carro, då blir det mat, data-nördande och kanske en film?

Känns iaf bra att slippa vara ensam... du vet att jag utnjyttjar ditt sällskap carro va? hahaha nej såklart inte ;P
Det är alltid trevligt med hennes sällskap! <3

Nu i alla fall blir det en kopp kaffe och mera jobb!!

Saknar min babe så mycket nu! Han har inte ens varit borta länge men ändå är det så otroligt tomt hemme.. han tar ju så mycket plats i mitt liv och när han inte är här så märks det.. Jag får iaf flera jätte-söta sms varje dag och han ringer ibland... inte idag dock ;( VARFÖR RINGER DU INTE? hahaha Ne ja skoja!! Men snart kommer han hem och då ska jag pussa ihjäl honom ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback