Söndag :D

Hellooson:D

Hade verkligen skit rolig i Fredags :D Vi åt Tacos, glass, pratade, SKRATTADE, spelade Buzz!!
En otroligt trevlig kväll helt enkelt! :) Skrattar alltid när jag är med dom... det enda vi gör typ, bara för alla har så sjuk humor.. cp-femma hahahahha

Jag & Natta gick hem te mig o sov iaf kanske vid halv 2 typ.. Somnade dirr och var uppe med tuppen Lördag morgon. Gick till frisören och sa: klipp klipp klipp, typ.. så nu har jag klippt mig.. nästan allt de slitna är borta:) Har hår så de ligger längs axlarna typ..:) Men ska tillbaka kanske om 2 månader typ, klippa igen och göra slingor, lite olika blonda nyanser typ några mellan, mörka, ljusa.. aa typ så!

Iaf, igår var jag bara hemma..eller var en sväng hos syrran o käkade frukost efter frisören, men sen var jag hemma med natta och spelade tvspel.. sen kom mikaela och hennes boyfriend på besök.. Sen kom mehdi o pelle..

Alla var sjukt sega så jag mehdi o pelle hyrde film och köpte massa godis och chips.. fetade oss riktigt rejält haha
Och idag har jag städat lite grann, kollat på the hills och bara segat. Ska duscha, äta lite mat och sen är det One tree hill :D som jag har längtat!!

Blev bjuden till Lovisa på kaffe & kaka :D Mycket mysigt så raka vägen te almedal efter OTH :D Underbar helg med underbara människor!

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback