Tisdag

Heej !

Somnade riktigt gott igår men sedan så vaknade jag mitt i natten (i soffan) hostade som fan, var tvungen att dricka massa vatten men det hjälpte inte, gick och la mig i sängen istället men då har jag ju blivit lite pigg så det tog en stund innan jag somnade plus hostan fortsatte :( fy fan vilket hemsk natt.

Idag funderar jag på att åka hem till mamma för att hämta tvätten (läs: snylta middag) och då kan jag även passa på att sola:) Stans bästa solarium ligger precis där men det blir inte riktigt att man åker dit med bussen för att sola typ 20 minuter.. ska iaf sola 2 gånger denna veckan så att jag är lite brun tills mehdi kommer hem, vill ju inte var blekarnas blekis eftersom han varit i tunisien och säkert kommer vara brun :) haha ska ta med mig Mikaela på Torsdag också ;P höhö

Och sen blir det andra avenyn klockan 21 :D Jag har ju kollat ikapp nu på svt.se.. Niiice

PUSSEN OCH KRAMEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback