Tisdag

Hellooo :D
Förstår inte varför jag är så trött. är pigg i kroppen men ögonen och hjärnan är helt sluuut asså! var tvungen att gå ut o ta en sväng förut för att piggna till, inte ens kaffe hjälper :( har väl sovit för mycket kanske hehe

Idag blir det bio med min babe, vi ska se "flickan som lekte med elden", vi hade egentligen velat se Saw 6, men jag vågar inte se den på bio, inte han heller säkert! haha

På Fredag ska jag vivi & carro på fest i svingeln, några vi känner som har hyrt ett ställe där! och det kommer bli så sjukt roligt :D Längtar redan! haha har man iaf något att se fram emot, Skulle ju ut o äta med jobbet på torsdag egentligen men det har blivit inställt. tråkigt..

Aja, ska hämta lite kaffe nu och sen blir de lunch! yummi:D


pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback