091007

Godmorgon all bloggers out there!!! (det ska eka på "out there")

Igår var jag först på restaurang med Mehdi, Faras och Sofia. Det var jätte gott och vi blev alla mätta och belåtna :D Sedan åkte jag & Mehdi till videobutiken och hyrde den andra Johan Falk! Den var jätte bra, den förra var bättre men denna var också bra.. Så hoppas att dom 2 andra är ännu bättre, dom kommer ut i videobutiken idag och då ska vi hyra dom, såklart ;P

När klockan var nästan 9 blev vi helt plötsligt sugna på delicato-boll :D Vi skyndade oss ner till affären och köpte 2st var! :) Tjocka som fan men det är bra så att man håller sig varm nu under vintern (A) Det roligaste var att vi verkligen valde med yttersta nogrannhet :D haha Vi har så sjuka saker för oss ibland jag och den där andra :)


Fick faktiskt med mig Mehdi på spårvagnen imorse... Ni som känner honom vet att det är en stor grej! haha Är så stolt över han hahhaha :D <3
Men ialf, när jag kom till jobbet så var datorerna såååå sega! Asså det var verkligen olidligt (som kirschti skulle sagt) haha, kunde inte göra något alls typ.. fick skriva ner allt på papper och göra det i datorn i efterhand. helt bajs var allt..  Men tiden har gått så fort att jag inte ens har hunnit dricka upp en kopp kaffe... ja menar, ja brukar ändå ha druckit en 2-3 koppar iaf vid denna tiden :D

Klockan är nu halv 10 så det är dags för en liten rast :D Tjing sålänge all you people out there!!! (nu ska det eka igen på "out there")



Kommentarer
Postat av: Camillaaaa

Ååå, hahaha, ser hans min framför mej när han sitter på spårvagnen.. lite halvt arg för att han sitter där samt tittandes runtomkring sej för det är spännande! HAHAHAHAH

2009-10-07 @ 21:35:44
Postat av: mickan

HAHAHAHHAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback