091016

Kan inte riktigt fatta att det redan är Fredag! Helg liksom! :D
Ska efter jobbet raka vägen till solariumet och efter det in en snabbis på Stadium Outlet och se om det finns några snygga vinterjackor:D I våras köpte jag en jacka där som kostat 899:- men var nedsatt till 99:- !! Ja menar det kan man ju inte motså, sen att jag aldrig hade köpt den för det priset och att jag använt den typ 7 ggr spelar ju ingen roll.. höhöhö

Fick ett tvång att skriva att jag kanske gör tvärtom, asså att jag går till stadium först och solar efteråt? ;P
Fick en konstig känsla att om jag skulle göra tvärtom och inte ha skrivit det så.. fan jag kan inte ens förklara vad jag menar för jag vet inte ens vad som hände. hahaha ibland e ja konstig asså på riktigt. Ska gå och kolla upp mina tankar, för ibland är dom totalt sjuka! :D (i huvudet)

Hej då nu ska jag gå hem. Eller nej jag ska ju sola och gå till stadium. (har inte skrivit i ordning nu asså) hahahhaha


NU GÅR JAG FRÅN JOBBET HEJ DÅ HA EN TREVLIG HELG ALLESAMMEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback