31/10

Hello :D

Kom precis innanför dörren:)
Satt hemma och hade inget att göra så jag åkte hem till mormor och morfar och åt lunch, hjälpte min mormor att lägga in bilder från hennes digitalkamera till datorn, gick ut med hunden och sedan åkte jag hem till mamma, lämnade lite tvätt som hon ska tvätta hos mig och nu e jag hemma..

Fick lite ångest över vad jag ska göra ikväll så pratade jag med malin så jag malin och lovisa ska gå ut ;) Först föra hemma hos lovisa :) Kommer bli nice!!

Mehdi och hans bror hade köpt ett lock öl innan dom skulle åka och självklart tog jag mig friheten att beslagta dom ölen som är kvar så behöver inte tänka på systemet haha :)

Ska ha mina nya kläder + skor som jag fick av min baby så inte ens det behöver jag tänka på!! :) Flyt kallas det haha




Skorna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback