Blöööö

Goodmorning!

Sjuk. Kul. har varit sjuk hela helgen. Har bara legat hemma... typ. I fredags somnade jag i soffan 21:00. Låg och väntade på Idol skulle fortsätta men vaknade dagen efter typ 9:00 och hade ångest att jag bara sovit bort en hel Fredagkväll:( Tänkte att nu ska jag ut och röja ikväll på Storan. Men nej! Var på ikea med mamma och syster (köpte köksbord äääntligen :D:D:D är superglad) Sedan var det direkt hem till min kusin som fyllde 8 år :) Kalas är bra för jag och natta åt heeeela kvällen. Tog en liten bit tårta itaget.. då är det ingen som ser hur mkt man egentligen äter haha;P Sedan åkte jag för att hämta Mehdi hos hans bror i lerum, satt där en halv timma eller något innan vi åkte hem och sov, ja sov. eller vi byggde upp köksbordet först och sen sov vi. Kul! haha

Igår vaknade jag vid 10-tiden. Spelade Guitar hero tills Mehdi vaknade så åkte vi hem till hans andra bror :) Åt tacos och kikade lite andra avenyn. Vi har ju missat hela 5 avsnitt!!! 4 kvar ;P sen är vi ikapp. Men jag ska ju köpa mig en dator på Torsdag då nya windows 7,0 kommer ut :)

Somnade ap tidigt igår också.. så tidigt att jag inte ens kommer ihåg vad klockan va haha.. Kollade på marley & jag haha :D Den var rolig måste jag säga ;P Se den!! =) Skrattade flera gånger.

Nu är jag iaf på jobbet och är super sjuk och as trött. Nyser och hostar, huvudet dunkar och jag springer för att snyta mig typ varje sekund!! :( :( Vill inte mer.

Ajja, snart e de lunch iaf och jag får se om det blir bättre efter lite mat eller om jag inte pallar och åker hem! :(

PUSS HEJJ

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Höörrrö! Nu tycker jag du ska bli medlem här! Har tjatat innan och nu är det dags... Jag vet att du ÄLSKAR gratis mat haha :D



http://www.free-food.se/default.asp?Action=members_signup&memberIDX=59692

2009-10-23 @ 13:50:48
URL: http://malinmickaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback