"Det e ja, som e Johan Falk"

hahaha, (börjar med att skratta, det är bra :D )
Men jag kan inte sluta tänka på "Det e ja, som e Johan Falk" efter att vivi igår berättade att hon och jerry brukar säga så bara apropå ingenting..

Var hemma hos min syster igår, det blev längre än bestämt men det var roligt att umgås lite med henne tu man hand, det var ett tagsedan.. Vi åt hallonpaj och spelade massa tv spel haha recident evil.. asså mitt hjärta slog typ i 120 och vi har heeelt skrajja.. det var massa äckliga zombies överallt som dödade oss hela tiden.. men sen fick vi in rätta knycket och då gick det riktigt bra och vi sprang runt och dödade som aldrig förr, jag såg verkligen mord i syrrans blick....... hahaha nej inte riktigt så men typ. :)

Sedan kom Mehdi och hämtade mig så fick jag min kebab <3<3<3<3<3 och sen hyrde vi johan falk filmerna och jag fick äääääntligen hyra min bröllopsduell :D:D Sedan var det sov tajm och innan man visste ordet av det så var det morgon igen! :)

Idag känns som det kommer bli en bra dag! :D Åker nog hem te mamma en sväng tror jag.. men måste hem först för att hämta lite saker... annars hade jag kunnat ta en buss som går raaaaka vägen dit från precis utanför jobbet.. :( segt men a thats life :)

sitter ocb raderar massa sms nu, för Mehdi tycker det är "skitroligt" att skriva ett sms och sen lägga till mig som mottagare 1 miljon gånger, och skicka! ja, så där sitter jag helt handfallen och smsen bara faller ner i min inkorg.. typ sådär 50 st och meeer... men idag nöjde han sig med 20 typ så det är lätt att radera! :) Hämnden är ljuv säger jag bara.. ska komma på ngt!

TJING SÅLÄNGEEEEEEE


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ska nog hämnas på han nu mohhahahahah

2009-10-08 @ 10:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback