Tjofadderittan Lambo

Åh ÄNTLIGEN! Har haft bloggabstiens hela helgen haha och när jag kom te jobbet så funkade de inte att gå in heller!haha

Hej hej iaf :) Här e jag.

Har haft en sjukt bra helg! I Fredags var jag hemma hos carro med tjejjjoor och snacka skit, spelade spel och drack lite öl, var hemma vid 12 och somnade på direkten :D

var uppe tidigt på Lördag morgon, jag och mehdi åkte och käkade frukost hos hans mamma och sen var vi på allum, rusta, systemet, sedan efter att jag fått tjatat klart så åkte vi äntligen till media markt och jag fick köpt min mobil :D:D wohooooo hela helgen räddad haha.. Efter detta solade vi och sen blev det lunch på kina i mölndal! ;)

Var sedan hemma hos Malin och firade hennes födelsedag :D Var riktigt trevligt och sedan åkte vi till stan, det blev peacok. Gillar inte alls de stället.. alla är bara dryga och sitter ner hela tiden, för dom som gillar "Trendig house" är de la okej men annars var de ingen höjdar musik heller.. Så jag elin och lovisa gick därifrån och hamnade på heeeeelt fel ställle.. Parken, var tydligen juggefest där.. inget för oss så vi skulle gå vidare till Tranqilo där Mehdi va, men han kom ut och mötte oss istället så blev det mc donalds och efterfest :DFast jag gick och la mig efter en halvtimme ungefär så var inget roligt efterfestsällskap haha :D

På söndagen åkte jag mehdi carro kim och tommy för att köra go kart :D Var sjukt roligt måste jag säga.. Har aldrig gjort det innan.. I början va jag nog lite mesig men efter en stund gasade jag på som aldrig förr.. Mehdi körde tillochmed in i mig en gång.. han säger att det inte var meningen men jag tror det var mest med flit ahah :D

(BILDER KOMMER SNAAART) NOW


Emma & Lovisa


Skålar för glatta livet :D


Jag & Camilla... (bjuder på den :P)


Camilla & malin

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback