14 oktober 09

Hello Daarling <3

Igår efter jobbet kom Mehdi och hans kompis och hämtade mig, sen gick jag och mehdi till Willys och gick runt och runt och runt och hade ingen aning om vad vi skulle äta för middag! Allt jag förslog sa han nej till och allt han föreslog sa jag nej till haha :D Tillslut blev det pasta med bacon och champinjoner, drääänkt i dom där goda creme freshena med smak.. basilika, tomat, chili och paprika :D Mummmms as gott men man blir så sjukt mätt och det kändes som hela köket var fullt av champinjoner haha :D Blev kanske lite mycket...Vi sprang även på vivi & jerry på willys.. stog o tjöta me dom en stund:D Muy trevligt!! Var jätte längesen jag såg jerry! :D Men han såg lika dan ut som vanligt hehe

Sedan spelade vi Guitar hero... tills Mehdi la av.. jag är tydligen en väldigt dålig förlorare haha, men det är ju inte roligt att spela om gittarren inte fungerar som den ska (A) Sedan kollade vi på desperate housewifes och sedan lite Bert :D:D Sen sov vi som två idioter skafötters i soffan som vanligt haha.. när klockan var 5 imorse gick vi som 2 zombies in i sängen i stället haha..

Imorse åkte jag till jobbet och mehdis bror kom och hämtade honom för han ska operera bort sina mandlar idag! :D Ska åka med hans bror och hälsa på honom efter jobbet.. Men först blir det kaffe och sen längta till lunchen för min mage skriiiiiker efter mat :D:D

PUSSEN OCH KRAMEN TILL DEN SOM VILL HA'EN


Kommentarer
Postat av: Camillaaa

HAHAHAA! Ni är så söta! Jag vill me sova soffan... :(

Döööh, har du tid å träffa oss i helgen eller? PARKEN på fredag! Be there or... öö.. va heter de? Don't?

2009-10-14 @ 11:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback