still tuesday

Hello :)

Himla skönt att ha kommit in i vardagen igen, frisk! Var ju sjuk måndag, tisdag & onsdag förra veckan, jobbade måndag tisdag, after work på Fredagen, var hemma lördag, sjuk igår! och idag är jag frisk som en nötkärna :) Känns jätte bra!! ;) Fick panik av att vara hemma. jag borde nog ha varit hemma  torsdagen och fredagen också för att bli helt återställd men när man klättrar på väggarna hemma och inte klarar av att vara hemma mer så skiter man i fall man e sjuk. men man blir dock sjukare! :(

Men nu är jag frisk och back in the game.

Kom på att det blir inte bara slapp och AA ikväll utan det måste bli lite städning också. Imorgon kommer mamma hem på fika och då måste det vara kliniskt annars blir det bajs, haha visste inte hur jag skulle uttrycka mig så det blev bajs... det var ju moget av mig ;) haha

iaf, jag bjuder på den.

tjing tjång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback