Friday

Godmooorning.. (nu ekar det igen.. :S )


Liiite kass update igår va? Ändå är det enda jag gör sitter framför datorn.. fast vi hade ap mycket att göra igår så det kan va därför..plus att jag hade inte så mycket att skriva.. Igår iaf blev det ju Divan, restaurangen, igen.. men denna gången åt jag entrecot med råstekt potatis och bearnaisås :) Jätte gott var det.. Och Mehdi som e så tråkig åt samma mat som han gjorde sist.. alltså spett.. alla bara äter massa olika sorters spett hela tiden! :(


sedan kollade jag klart på Johan Falk filmen :) hade ju inte gjort det.. sedan vid halv 9 kom vi på att vi ville sola.. så vi spraaaang ner till solariumet och hann :D med nöd och näppe :P Jävla B-solarium men ändå.. de funkar :) Och det är billigt.. 55:- för 25 minuter och 249:- för 10 ggr.

När vi kom hem igen var din " inlåst " som gällde och sen sängen.. Somnade snabbare än snabbast!

Pussilago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback