Flummig Fredag

Hello :)

Har faktiskt glömt av att skriva idag! :) Haft haft massor att göra, både jobb och privat. Mehdi ska ju hjälpa min pappa att lämna in hans bil för att få bytt grenröret som gick sönder sist jag lånade bilen haha :P ( det var inte mitt fel ;P ) Men iaf fan va sjukt dyrt det är. bara grenröret kostar 5100:- och det är ändå det billigaste vi hittat och sen ska det vara packningar till plus att själva jobbet att byta det kostar några tusenlappar.. Tur att jag inte har egen bil, än!!!! så att jag behöver tänka på såna grejer. vad gör jag om min bil skulle gå sönder? Jag har ju inte dom pengarna att lägga ut... hmm man får sig en tankeställare när det gäller sånt.


Men iaf, idag är det äntligen fredag så nu ska vi äta kyckling! haha neej trodde ni verkligen det? Jag har precis tryckt i mig en kebab tallrik och en bulle till efterätt och eftersom att det är fredag blir det fredagsfika om ett tag och jag tyckte jag hörde att det blir chokladpudding med grädde :) Så... rulla hem idag igen var det ja. :)


Folk säger till mig att det är ett uuuuunder att jag inte är tjock(are ;P hahaha) så mycket skit som jag trycker i mig. Men det kommer, det kommer, så jag ska nog leva på soppa med mehdi nu eftersom han inte får äta något annat så jag kan ju lika gärna (järna, hjärna, gärna idag hahahhaa ingen fattar förutom jag ) hålla honom sällskap och tappa ett par kilon bara för att..


so long suckers (eeekar, när ska detta eländiga ekandet i mitt huvud sluta??????????? ) puss hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback