Friday's plans

Hallååååå :D

Efter min dåliga natt och stressade morgon har dagen varit bra :D
ska aldeles strax gå på lunch och idag blir det hamburgaretallrik,  tror jag iaf, vet inte vad det är mer dom bjuder på där ute, men som det ser ut nu så blir det så :D

Ikväll är än sålänge planerna att först åka hem till mamma, hämta mina öl som jag köpte förra helgen men aldrig drack :D:D gött!! =) Behöver inte lägga pengar på det. Sedan blir det förfest hemma med Mehdi och hans kompis Hamma... Det kan dock bli ändringar att jag inte hänger med. men vi får se.. det hade varit roligt att ha en festkväll med honom utan någon drama eller tragedier :D  Men i vilket fall som helst så blir det nog en tidig kväll för min del :D

Puss och kram hela dan :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

mmm utan er vet jag inte va jag skulle tagot mej till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback