keeebab ! :D

Fattar inter varför jag helt plötsligt är sugen på kebab hela tiden.. åt det nu på lunchen.. Jag drar mitt kort och så dras det pengar från lönen varje månad då när man käkar här ute.. Men väljer man något annat som inte är "dagens" så får man lägga till.. så man kan alltså säga att jag fick en super god kebab tallrik för endast 9:- :) Wohoo Känns nästan nyttigare bara för det är så billigt. men nu är jag så mätt att jag tror jag måste knäppa upp knappen på mina byxor :D haha

Sen blir det fika också vid halv 3 :) behöver inte ta bussen hem idag, utan jag kan rulla hem i stället.. Mikaela säger till mig ibland att det är konstigt att jag inte är tjock, eftersom att jag äter så mycket hela tiden hahah :D
Jag bajsar väl mycket antar jag ;P HAHAHA Nej ja skoja bara ! :P

Hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback