Lycka!

I söndags satt jag carro och mehdi hemma och tjötade lite.. Jag frågade dom om dom var lyckliga?
Mehdi svarade att han tänker inte på sånt (!) och carro (med taggarna utåt haha<3) Frågade istället tillbaka om jag var lycklig!? Jag svarade ibland.. och carro sa att jo, när det händer bra saker så känner man sig lycklig.. Och nu har jag tänkt lite på det där. och om man tänker i helhet så är man nog lycklig iaf, anledningen att jag svarade ibland, då menade jag inte att jag är olycklig, utan att det finns dom stunderna när allt går min väg och då känner jag mig lycklig, och sen finns de stunder då man hör andras problem, och då kanske jag är dum. men jag tänker då Fan va bra JAG har det..

Men iaf, åter till att jag funderat kring detta har jag kommit fram till att jag är lycklig. Jag har världens bästa vänner, en underbar killle och en stor familj/släkt som vi är nära varandra allihop och dom är helt underbara!

Jag har jobb och jag har en fin lägenhet som jag trivs i! :)

Jag har alltså ingenting att klaga över! Enda problemen jag har, är i såfall något som jag själv har skapat och det gör mig absolut inte olycklig! Och det är inga allvarliga saker, utan typ glömt posta ett viktigt brev, orkar inte städa, skjutit upp på att ringa det där samtalet eller shoppat upp mina pengar så att jag inte har råd att äta mat UTE!! När jag kan äta hemma haha.. Så jag ska fan aldrig mer klaga! Jag har det hur bra som helst!

Detta är alltså lycka för mig! Att lycka för dig kanske är något annat så att jag talar bara från mig själv. Men detta är sista gången jag svarar "ibland" när någon undrar om jag är lycklig. Nästa gång svarar jag JA! är inte du?

Nu blir det lunch!
puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback