man får aldrig nog av såna här tidsfördriv.. :b

Hur bor du: Lägenhet
Brukar du komma i tid: Nej :P
Hur lång är du: 167,5
Kan du laga mat: Jag är en utomordentlig kock måste jag säga! :)
Vad jobbar du med/pluggar du: Schenker
Vad har du på dig just nu: Tajts och stickad lång tröja
Har du någon fobi: Råttor uuuuush kan knappt skriva det :(
Hade du en bra kväll igår: Absolut :) 
Vilket är ditt senaste inköp: Godis ;P
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Jobbet
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: hmm kommer inte ihåg att jag haft sönder något faktiskt :)
Vem snackade du med senast: Mehdi
Varm favoritdricka: Varm nyponsoppa (kanske med glass i :P)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Öl :D Vodka-redbull
När gjorde du senast något riktigt dumt: Gör aldrig något dumt (A)
Saknar du någon just nu: Ja...
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Ljuga och sen ljuga om att man ljugit :S
Någon jag stör mig på: No names mentioned..
Intressen: Vänner, familj och mitt eviga festande ofc :)
senaste person du kramade: Mehdi
Senaste person du ringde: Lovisa
Senaste person som ringde dig: Camilla
Vad drack du senast: Kaffe
Vill du ha barn: Ja
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja
Har rakat dina ben någon gång: Ja
Är du sugen på något nu: ja.. om 5 minuter smäller det ;P
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: mellan 3-6 typ
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: njae..
Micro-pop eller poppa själv: Micro
Brukar du baka: Nej, men jag älskar att göra det :)
Röstade du i det senaste valet: Nix..
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, vissa detaljer är väl lite sisådär men överlag så, ja!
Vilken låt lyssnade du senast på: Kommer inte ihåg ;P
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej faktiskt inte ;( haha
Vad tycker du är äckligt: snorkråkor haha
Har du pengar på mobilen: Abonnemang






Taget från
millank.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback